"feel the rain on your skin"

hej sötnosar! :)
nu nöts Unwritten låten igen.
jag blir aldrig less på den!
jag kan lyssna på den om och om igen, säkert tusentals gnr om inte mer.
förlåt att jag aldrig uppdaterade igår.
jag hade så fullt upp så jag hann inte med bloggningen.
men nu är jag iaf hemma och ganska så slutkörd.
det är ju midsommarafton idag så glad midsommar! :)
jag och resten av min franska grupp har varit på hembyggsgården och serverat fika där.
vi hlr på att samla in pengar till våran franska-resan som kmr att ske i 9an.
det ska ju börjas i tid! ;)
efter 5timmars sömn så fick jag kliva upp och baka 2 tårtor så ohja, jag är trött!
men för det så har jag inte tänkt att ligga hemma och vila/sova.
nu ikv så blire att vara med babes!
träffa Agnes också (hoppas jag).
hon har ju varit i Tjeckien.
så avis på henne!
men nu har hon iaf kommit hem.
saknat dig görl! <3

gårdagens bilder ;

min tjej <3


dampdag igår!


snyggingar!


"sug som du aldrig sugit förr" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

dagens bilder ;

hihi, cuuutie!


the ice cream maker! ;)


sweetest B!





Kommentarer
Postat av: alexandra

det vore jättesnällt om du ville hjälpa mej vällja ut en bild till en fototävling. :)

2009-06-20 @ 12:37:57
URL: http://daydreamer.devote.se
Postat av: Ebba

Fin blogg :) hur är det med dig då?

kram

2009-06-20 @ 13:03:38
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0