don't come back

godmorgon och godnatt!
jag vaknade upp vid 08:50 för att jag skulle följa papi och handla.
vi kom hem för ett tag sen och nu har jag tänkt att gå lägga mig igen.
fast jag måste typ upp om några timmar igen för då ska vi tillbaka till sjukan och besöka barnmoskan.
foten mår bättre idag än gårdagen.
yääy! jag är på rätt väg. (:
fast jag tycker att min fot ser lite små gullig ut eftersom den vänstra är större än den högra! hahaha (;
dagens planer är att sova, barnmoskan och sen Anne.
de känns som att de var en evighet sen jag var med mina babes.
ska bli kul att få umgås med henne.
miss ya bäjbi! <3


hihi


dricka bör man



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid?

2009-06-16 @ 11:09:43
Postat av: Milica

Fin blogg ;D

2009-06-16 @ 14:28:27
URL: http://milicajankovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du inte är gravid, varför var du där då?

btw så älskar jag din blogg! :)

2009-06-16 @ 19:30:36
Postat av: alexandra

stakars dej :)

2009-06-18 @ 22:35:10
URL: http://daydreamer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0