du är bäst ;*

Godkväll alla sockersöta typer! :)
Nu snart ska jag hoppa i sängen.
Jobb imorgon, suck!
Jag kom hem från min skeva baby för ett tag sen.
hahahahahahahaha, jag skojar bara älski! <3
Just nu så glor jag på A double shot at love with Ikki twins Happy hour.
Det skulle sitta extra fint med något gott just nu.
Min dag har varit väldigt slappt.
Jag vaknade upp kring 12 av att min mobil började sjunga.
Försökte verkligen somna om men det gick inte så jag gick upp och började små städa i mitt rum sen vart det raka vägen till duschen.
Jag har även väntat på K som sov bort hela dagen!
Men efter flera timmars väntan så vaknade han. TACKAR GUD FÖR DET! ;)
Mami har grillat idag och det var super gott.
På tal om mat så blev jag väldigt hungrig.


Varför svarthårig eller brunett? Varför inte blond? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0