Style by Fay - 1

Jag blev så uttråkad av min beigea (stavning?) kappa så jag bestämde mig för att piffa upp den lite grann!
Jag klippte bort 17cm på längden och nu ska jag fålla upp den.


Bild 1 ; dumma jag hann aldrig fota kappan innan jag klippte av den men jag hoppas att bilden duger iallafall.


Bild 2 ; Kappan blev en aning kortare och nu väntas sydelen.

Tyvärr så ska jag inte sy min kappa idag.
Jag orkar bara inte med det ikväll.
Jag vill göra säng så snart som möjligt.
Jag är så himla trött!
Jag hoppas att det gav lite inspiration.
Tänk på att inte alltid köpa nya kläder/saker.
Man kan faktiskt återanvända kläder/saker.
De har jag lärt mig! (;


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Heej älskar att följa din och din systers blogg.

Så ja hoppas att du inte har något i mott att jag länkar dig på min blogg. ??

2009-07-10 @ 00:24:39
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0