me love shopping!


yes! Nu är dom där läckra pärlorna beställda plus lite kläder.
Längtar som ett tok tills skorna kommer och kläderna såklart.
Mitt paket från Ellos kom idag så sis ska fara och hämta ut den åt mig imorgon.
Nu är jag mörkbrunett.
Hade inte riktigt tänkt att de skulle bli så mörk men det blev mörkt.
Men det spelar inte någon roll eftersom jag blev nöjd.
Nu på måndag ska sis hjälpa mig att slinga mitt hår så då kommer det ju bli ljusare plus att färgen far ut varje gång man tvättar håret.
Ikväll så ska jag bara ta det lugnt och mysa med min käraste och sötaste syster!
Hon är så söt så hon tänker betala skorna åt mig.
hihihi, ni måste erkänna att jag har världens bästa stora syster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0