huvudvärk

Godmorgon sunshines! :)
Huvva vilken huvudvärk jag vaknade upp med!
Men nu verkar de släppa sig, som tur är.
Jag tänkte skita att fara till jobbet idag men nu när jag känner mig en aning bättre så ska jag ta bussen dit.
Min sista vecka ju och jag behöver pengar till PDOL som är nu till veckan. yääy!
Just nu så sitter jag och äter pizza (frukost).
Jag tänkte först äta chockad med pizza är lite mer mättande.
Nu idag så ska jag bara jobba, "suck".
Det blir att jobba enda till 22.00, ganska så kasst alltså!
Men jag får väl tänka på hur kul jag kommer ha under PDOL, då kanske det känns en aning bättre? ;)


Ser ni Sissi och mig? ;o hahaha!
LK-08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0