har jag åkt på magsjuka?

Godmorgon alla friska people!
Här ligger jag och försöker äta lite yoghurt, funderar för fullt om jag har åkt på magsjuka.
Jag vaknade upp vid 4 inatt och spydde ett antal bra gånger.
Efter när jag ringde världens bästa så blev det så mycket bättre! :)
Tack älski, du är tamigfan universums bästa! <3
Just nu så mår jag ganska så bra.
Jag känner mig inte spyfärdig.
Usch, jag kan då lätt säga att den här natten har varit den sämsta på länge.
Det bästa i allt var när jag pratade med K.
Nu hoppas jag att jag inte spyr nå mer.
Annars får jag väl ringa till K igen!
hihi, du är bäst! <3


<3

Btw, ni har väl sett skrona som jag har beställt?
Men iallafall, min syster fick hem ett E-mail igår kväll och dom sa att skorna var slutsåld!
Fast vi hann beställa skorna men tydligen så var vi inte snabba nog.
Fy så arg jag är!

Varför?! JAG VILL HA DOM SO BAD!



Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tillsammans? :d

2009-07-12 @ 00:43:16
URL: http://sbijanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0