your heart is my sky

Hellu everyone! :)
hur har skoldagen varit?
för mig har det varit hyffsat bra.
nu är jag iaf hemma och har tänkt att laga mat om en liten stund.
mami jobbar över och papi är ingen höjdare på laga mat.
jag var ute och gick med vovvisen för ett tag sen.
var faktiskt riktigt härligt att komma ut i friskluften och röra på sig.

som ni kanske har märkt så har inte jag skrvit ngt imorse.
(och förra morgon innan den här morgonen ; )
det är för att jag har sovit ovanligt länge.
jag måste kliva upp en viss tid för att hinna med allting.
men dom 2 senaste morgonen har jag "försovit" mig.
men faktiskt riktigt härligt att få sova ut en stund.

      
         innan promenix me Puck                             efter promenixen me Puck

          
      ja, som ni ser så bor jag i en kall trist håla. (bilderna är tagna i skogen ; )

jag hann ju även shoppa lite grann när jag var i Sthlm.
och här kmr lite bilder på mina inköp.


tröja ; JC


body ; Gina


tuptopp (jag använder den även som kjol) ; Gina


klänning ; Zara


linne ; MQ


halsduk ; H&M


skor ; H&M


tröja (herravdelningen) ; H&M

ja, där var iaf lite av det jag hade handlat.
ännu en gång, jag hade grymt sjukt underbart kul!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tänkte köpa sånna där skor från HM förut :)

2009-01-28 @ 20:03:30
URL: http://www.jooseeffiin.devote.se
Postat av: Foki

fan unge! :) kul med shoppig ^^jag ska shoppa till helgen jag ^^ Och hur kan du hitta sånna söta skor från H&M?



puss från syrran<3

2009-01-28 @ 22:33:00
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0