u're not alone

just nu hlr jag på att testa olika outfit till första skoldag för vårterminen, dvs imorn alltså.
förut när jag var yngre så brukade jag alltid längta till första skoldag efter jul-lovet, men i år känner jag inte alls så.
jag vill ha längre lov!
jag lyckades vända dygnet under lovet, och gjorde faktiskt rätt sena nätter.
vid 4 halv 5 brukar jag somna och vaknar vid 13, 14 tiden.
hur ska det nu gå? nu måste man gå lägga sig innan 12 och kliva upp innan tuppen.
det kmr bli otroligt tungt för mig nu, och jag antar att det blir lika tungt för er andra också?


i sommras, saknar sommarlovet!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

helt rätt ! dt kommer inte bli lätt att dra sig upp ur sängen imorrn ...

2009-01-06 @ 17:52:12
URL: http://maricecilia.blogg.se/
Postat av: emma östlund!:)

åh saknar dig bejbi!<3







frågestund hos mig, skriv gärna någonting! puss:)

2009-01-06 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0