u're my heart, my soul, my everything

vf ska du vara så långt bort från mig? ;(
jag saknar dig så mkt så hjärtat svider! <3


första skoldag och lyckad blev den må jag då säga.
förutom att jag gjorde tandis besök och att jag måste tbx dit 3 gnr till.
jag som är så himla rädd för tandläkare(även doktor), började nästan gråta när jag såg sprutan som han tog fram.
han skulle bedöva mina tänder och ohnej, det kändes inte så bra efteråt!
efter skolan så for jag hem och bara tog det lugnt.
gjorde coop besök och handlade.
inte åt mig själv, det var åt papi jag handlade.
planer för ikv är att kolla lite grann på TV och sen blire nattinatti.

btw, jag fick 40 av 55 på mitt NO-prov! VG vart det och nöjd är jag :)


jag vill alltid vara din ;* <3


Kommentarer
Postat av: linnea

hur kändes första skoldan? ;) själv vaknade man kring 1 idag :D

2009-01-07 @ 23:31:58
URL: http://llinneabergman.blogg.se/
Postat av: Foki

Vad duktig du är!! :) men försök få MVG! VG är kass haha,

2009-01-08 @ 02:18:25
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0