u were my last, my first

godmorgon på er sötnosar!
tänkte bara slänga in ett liten inlägg innan jag ska iväg till skolan.
idag är det onsdag och då har vi en lång dag. suck!
jag hatar verkligen onsdagar, det är den värsta veckodag enligt mig.
vi har bara tråkiga lektioner, förutom slöjd då men annars är det bara tråkiga lektioner.
jag påbörjade på min matteläxa igår kväll men orkade aldrig göra klart den.
den ska in idag så jag ska nog göra klart den ngn gång under dagen.
måste komma ihåg att ta hem franskan ocskå, ligger nog lite efter alla andra.
ja, nu ska jag inte ta upp ngt mer om skolan.
börjar bara att må illa av tanken.
ska nog ringa och höra om min sötnos är vaken.
men innan det, dagens-outfit!

Dagens-outfit ;

tröja ; Ms tröja (Vila)
Leggins ; mamis, men har "lånat" den från henne ;)


Kommentarer
Postat av: Foki

Jag älskar onsdagar! ^^då slutar jag 11! :D gogohgohoghih

2009-01-14 @ 13:48:10
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0