u mean everything to me

Bonjour sweetiepies! :)
jag kom hem för en liten stund sen, varit och tränat.
det var grymt kul även vi inte var så många.
har även färagat mamis hår, typ alldeles nyss.
vi har inte fått se resultatet ännu, men känner på mig att det kmr att bli bra.

jag åker ju till Stockholm nu på torsdag, det blir vid eftermiddag ngn gång.
så vi lär komma fram till Stockholm på fredag, ngn gång under dagen.
så det blir ju att shoppa lite grann.
har ungefär en aning om vad jag ska handla, men jag vet inte vad jag ska köpa till N.
jag funderar på en tröja elr ngt liknande, men är ändå osäker.
kanske parfym? har ni ngn förslag på vad man kan köpa till en kille?

Dolce & Gabbana the one - doftar underbart! (tkr jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0