stå upp för dig själv

godmorgon på er sötisar! sovit gott? :)
själv har jag sovit ganska bra.
jag sitter och funderar över vad jag ska hitta på under tiden jag väntar på skolan.
jag börjar inte förän om drygt 1 timme.
vet inte ens vf jag klev upp så himla tidigt imorse, kunde har minst sovit till kl 7.
men nu är jag iaf klar med allting och är rastlös.
ska nog kolla på TV en stund, här kmr iaf dagens outfit.

Dagens-outfit ;

cardigan ; Cubus
halsduk ; made by my mami
linne ; Åhlens
leggins ; present från mami


Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

Söta tofflor ^^ Vilken duktig mamma du har som gjort den där fina halsduken

2009-01-13 @ 16:15:50
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0