soulja girl


soulja boy - soulja girl

Hej på er sötnosar! :)
allt väl? hos mig är iaf allt super bra.
jag skrev aldrig ngt igår. (efter morgon inlägget)
men jag kan då säga att min fredag kväll vart lyckad.
när jag kom hem från skolan så satte jag mig hära en stund och sen hoppade jag in i duschen.
efter duschen så vart de lite fix och mat.
for även förbi Coop och handlade lite grann till Ms maskeradparty!
efter jag hade handlat for jag förbi S och jag vart där en stund.
när det var dags så började jag tralla mig mot M och S följde mig en bit.
maskeradparty hos M vart lyckad! tyckte jag.
jag hade grymt kul! och jag klädde ut mig till en mus. (a)


från vänster ; Sandra, Marielle, Jenny, Jag, Sara, Linn & Cicci


från vänster övreraden ; Sandra, Sara, Sara PS, Cicci & Anne
från vänster nedreraden ; Jenny, Ella-Li & Marielle


mina babes!


jag & Sara, jag älskar dig gumman! du är guld. <3


good girls gone baad ;)


Elida, love u bitch! <3


jag & Sandra, love u bby. <3


Jenny, så klockrent brud! fy va jag älskar dig gumman! <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fan söt du var Fay !<33

2009-02-01 @ 14:51:38
URL: http://96liljor.devte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0