new year, new me

hej alla underbara läsare! :)
just nu sitter jag i min säng och har tänkt att börja med lite pluggning.
jag har även just klippt mig (själv) och nöjd är jag.
dagen har varit lång men rätt trevlig faktiskt, bästa onsdag hittills.
ifs, vi har bara gått i skolan i drygt 1 vecka. hahahah!
ikv så ska jag nog bara plugga och ta det lugnt.
är så sjukt trött, ville inte kliva upp i morse.


en av dom bästa men en av dom skevaste också ;) HAHAHAHAHA


texten till min huvtröja som jag ska sy :)


den bjussar jag på ;)


babes!


nya jag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ne va gulligt de vart i håret , längtar till att få se hur det ser ut i verkligheten i morgon i skolan .

P.s love you

2009-01-14 @ 22:34:59
URL: http://ssaraoskarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0