jag har världens bästapappa!

pappa <3
du ska veta att jag kan offra mitt liv för dig!
du finns alltid där för mig när jag behöver dig.
även jag inte alltid kan prata med dig om mina problem, men du märker alltid när ngt är fel.
jag tkr att jag är duktigt på att låssas vara glad, men du känner mig för väl.
du ser när jag låssas, du vet när ngt är på tok.
du brukar inte vilja prata om "felet/problemet" när mamma är hemma.
(jag förstår dig pappa, för jag vill inte hlr prata om ngt när mamma är hemma. hon blir alltid över orolig! och då kan hon verken äta elr sova.)
jag vet att du älskar mig och att du är rädd om mig.
men jag har aldrig insett att du var rädd om mig förän idag.
jag uppskattar verkligen allt du gör för mig och att du är så rädd om mig.
när jag ngn gång blir rädd så behöver jag bara tänka på dig, då känns allting mkt bättre & tryggare.
du är den pappan alla önskar sig, tro mig!
du förstår alltid vad jag menar, du har ju själv varit i min ålder.
men du är allt för bra pappa, du är så himla bäst!
när allt slocknar och när jag inte vet vars/vem jag ska vända mig till..
då står du där..
jag älskar dig massor pappa! det ska du veta, jag älskar dig mer än allting annat.
jag lovar dig en sak, att jag alltid kmr vara din lilla flicka! <3


min pappa goes steeeek! ;)


jag kmr alltid att vara din lilla flicka! <3


papisgörl! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra O

min tröja ;)

2009-01-20 @ 19:26:06
URL: http://lillynell.blogg.se/
Postat av: Klara

Naaw. vad sött du har skrivit om din papi Fay ;) <3

2009-01-21 @ 06:11:55
URL: http://Klaraaaaaaaaa.devote.se
Postat av: Foki

åååh, detta fick mig att gråta :') jag håller med dig<3

2009-01-21 @ 15:23:19
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naw..du uppskattar han verkligen..ta vara på varje sekund du är med han..



2009-01-21 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0