jag har klart världens bästa storasyster!

ni kanske såg att jag är/var rätt så ledsen över mitt hår.
min storasyster tyckte synd om mig så hon beslöt att beställa nytt löshår åt mig. fast den här gången ska jag inte limma fast det, jag ska sy fast det.
men jag ska låta mitt hår vila ett tag, har tänkt att förlänga håret nästa månad.
perfekt timing också, för då är det vintermarknad i Jokkmokk och då vill man ju vara extra fint. hahahah ;)
men jag är då grymt glad för att jag har en sån underbart snäll syster!

- Foki, vilken väg du än väljer att ta så kmr jag alltid att finnas kvar. <3


löshåret som jag ska få! :D


Kommentarer
Postat av: vh

sy fast clips på trensen istället, så kan du ta av det när du går och lägger dig :)

2009-01-05 @ 22:38:16
URL: http://vhjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0