hatar mitt hår!

ja, jag beslöt mig att ta bort mitt löshår.
så himla less att det ska vara trissel & trassel här och där.
ja, så nu sitter jag här med lim i håret!
mitt hår är typ förstört nu? snacka ledsen jag är.
ja, jag funderade ju på att beställa mer löshår och göra det bättre tills nästa gång. men jag tror inte att det blir ngn nästa gång.
asså, mitt hår är typ totalt förstörd.
vf fick jag ens en tanke om att ha löshår, säg mig?


innan jag satt dit löshåret.


med löshår.

jag tycker att det inte så mkt skillnad men det är väl alltid lite små spännande att testa på grejer.
men nu vet jag tills nästa gång att löshår med lim inte är så skonsamt mot håret.
nästa gång blire nog Clip-On ist.
(bilder på mitt nuvarande hår kmr senare.)


Kommentarer
Postat av: Ricku

Jadu, lim i håret är aldrig en bra ide. ^^

2009-01-03 @ 16:36:39
URL: http://www.ricku.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0