Gratis SMS

vill ni kunna smsa gratis direkt från datorn?
om ni vill det, kika in här och bli medlem.

jag är iaf nyvaken och saknar min syster & sötnosen sjukt mkt.
saknar dom så mkt så hjärtat svider.
jag hann tyvärr inte säga hejdå till min syster, låg och sov när hon for.
- vf väckte du mig inte?! jag bad ju dig att väcka mig!
men när du läser detta sis så du ska veta att jag saknar dig verkligen redan och vill ha dig tillbaka! jag vet att du kmr nästa månad, men det känns då iaf otroligt länge.

planer för idag är nog att vara med M.
vi ska nog bara ta det lugnt och prata massa gossip.
hon har ju varit i Kalmar i en vecka, så ohja! jag har saknat henne.


gummsan & jag, LK-08


Kommentarer
Postat av: Foki

Miss u 2!<3 snyygg design på blogg gumman :)

2009-01-05 @ 19:51:54
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0