du är den som jag vill ha

Hej på er snyggingar! :)
skoldagen var helt okej, men trodde att den skulle bli bättre.
vi fick läsa och skriva jättemkt idag på HKn, typ frösta gången!
jag skrev så mkt så jag fick kramp i handen! snacka att vi fick skriva.
efter skolan så for jag & M till hennes pappas jobb och drack lite varm chocklad.
vi fick även en bit bulle till chockladen.
efter vi hade fikat så skjutsade hennes pappa hem oss till M.
M och jag gjorde det gamla vanliga.
snokade runt på allas pix, sjöng och så klart skrattade rumpor av oss ;)
efter den här inlägget har jag tänkt att plugga lite franska.
ligger ju lite efter.


HK


NO


Mats (y)


hihihi, min babe!


älskar mitt hår!


väntar på Ubbe :)


fika på Ubbes jobb


Kommentarer
Postat av: Anonym

Marriell är så söt<3

2009-01-15 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0