det jag skriver till dig är inte ens tusendel av det jag känner för dig

Godmorgon alla sötnosar!
här ligger jag i min säng och är sjukt trött.
papi kom en för en stund sen och väckte mig, han ville inte att jag skulle vända tillbaka dygnet igen. för ja, jag är helt slut när jag vaknar varje måndag-morgon.
igår så var jag i Kåbdalis och det var grymt kul!
jag tyckte att jag åkte ovanligt bra.
aldrig åkt så bra sen jag började åka snowboard, bästa åket hittills!
skaffade mig även årskort så nu blire att åka till Kåbdalis varje lördag.
elr, kanske inte varje lördag men när det är fint väder iaf.
tyvärr så glömde jag min mobil och kamera hemma så det vart inga bilder.
men jag ska försöka ihåg det till nästan gång, jag lovar!
planer för idag är att träna, vila och så klart lite TV.


den bästa jag vet! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0