alla gör misstag

Hej på er söta & underbara läsare! :)
här sitter jag och är jätteivrig, kan inte sluta tänka på Sthlm & Chriw Brown!
jag kan liksom inte få in det i min lilla hjärna att jag ska se han.
även jag har vetat om det innan jul! jag kan bara inte fatta det.
det låter så himla overklig, jag ska se en stjärna från Hollywood. det är ju inte sant!
wiiiiiiiiiie
! jag är typ över sprallig och glad just nu!
vill bara att det ska bli torsdag så jag får åka iväg från lilla tråkiga Jmk.
ska bli skönt att slippa Jmk i några dagar.
aja, nu ska jag inte tjata ngt mer om CB.
ni har nog insett att jag är väldigt glad över att jag ska se han.
nu ska jag iaf gå och plugga lite franska.
au revoir!


nu när jag ändå tog upp om franska(Frankrike)
jag läser ju franska som ni flesta kanske vet, i 9an ngn gång så ska jag och resten av franska elever i min klass besöka Frankrike med våran franska lärare Tom.
tror ni att jag längtar? ooohja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0