2009, could be the start of something new and good

jag har då haft en trevlig nyårsafton.
jag var med J & S och vi tog det lungt.
vi myste på med film och gottande oss (passade på dom sista timmarna av år 2008. har ju lovat mig själv att dra ner med allt gottande, får se nu hur det kmr att gå.)

ikv har jag bara varit hemma med familjen och tagit det lungt.
vi kollade på Victoria Secret's Fashion Show som gick på kanal 3.
efter Victoria Secret's var det Day After Tomorrow ngn som sett den?
men iaf, jag hade sett den tidigare och jag tkr att den är guld.
den är både spännande och lite små sorligt. ni som inte har sett den, se den! ni kmr inte att bli besvikna. den är grymt bra! faktiskt en av dom bästa filmerna jag har sett.
nu är det ungefär en vecka kvar innan skolan börjar igen.
jag ska då passa på att vara med min kära syster innan hon åker hem till Umeå.

love u sis ;*



Victoria Secret's







Kommentarer
Postat av: Klara

Söta systrar :)

2009-01-02 @ 11:46:02
URL: http://Klaraaaaaaaaa.devote.se
Postat av: Moa

ja jag såg den, day after tomorrow är nå man måste se, har filmen, men den var bättre när lite reklam var inblandat =)

2009-01-02 @ 12:22:25
Postat av: ricku

Tycker att "Systrarna Wallström" borde byta namn till "Systrarna VarckertHår"! :)

2009-01-02 @ 14:24:30
URL: http://www.ricku.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0