what u did to me was hurtful

godmorgon på er sötisar! :)
hoppas att ni har sovit bättre än vad jag har gjort.
jag tänkte bara slänga in ett liten inlägg innan jag drar mig till skolan.
fast jag börjar typ om ca 50min men jag har ju saker att göra innan dess.
idag är det tisdag och det är udda vecka så det betyder att vi har bad.
men tyvärr så ska inte jag vara med p.g.a att jag har varit förskyld och är inte riktigt frisk ännu.
inte för att jag hade varit me om jag var frisk, jag hatar bad!
bad i skolan iaf, jag avskyr när ngn ska stå och säga vad jag ska göra och inte göra.

dagens-outfit ;

halsduk ; H&M
linne/tunika ; H&M
kofta ; köpt i Thailand
leggins ; mamis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0