what about love? don't u want someone to care about u?

Hallå på er alla! :)
det vart inga inlägg igår eftersom jag inte hade tid att sitta vid datorn.
jag hade fullt upp!
men jag träffade mina underbara babes igår under dagen.
d.v.s E & B, fy vad jag har saknat er! och saknar er! <3
på eftermiddag/kvällen hade jag för kul! hahahaha, tell me about it. (;
jag färgade även mitt hår igår, och nöjd vart jag.
har tyvärr inte tagit ngn bild men jag lär nog göra det senare under dagen.
nu ska jag iaf umgås med min kära syster.
sista dagen hon är här hemma i jmk, kmr sakna henne sjukt mkt när hon åkt!


love me for who I'm, not for what I'm ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh Fay du är så söt!<3

2009-02-08 @ 20:36:06
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-09 @ 12:32:03
Postat av: Cajsa

Ser att du använder dig av photoshop på din design :) Vilken av dom? Jag använder den "klassiska" :)

PS. underbar bloggare :)

2009-02-09 @ 19:02:17
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0