so what?

jag glömde visst nämna en sak..
det låg en T-shirt på min säng när jag kom in efter jag varit ute med vovvarna.
den är sjukt söt, grymt cool och otroligt skön!
det lustiga är att jag gick in på Ginas hemsida igår (där T-shirten kmr ifrån) och jag kollade på den T-shirten och ville verkligen ha den.
sen nästa dag ligger den på min säng.
hur mkt tur har jag?
jag har världens sötaste och underbaraste älskling, världens bästa papi & mami (oftast ; ) en syster som jag verkligen ser upp till och hon har en kille som är sjukt snäll med mig.
han är som en bror för mig. (det var han jag fick T-shirten av, Richard! : )
ibland så hatar jag mitt liv, men när jag tänker efter..
jag har allt jag behöver.


so what?
jag tycker att den är super cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0