no matter what u say about love

godmorgon på er alla! :)
sovit gott? jag själv har sovit ganska bra.
idag är det måndag och då har vi H.I.S, jag och S är ju ledare i dansen.
men vi har tyvärr inte kommit på ngt dans.
gosh! vi hinner aldrig hitta på ngt dans, och de är inte bra.
vi har gjort en dans åt crank that soulja boy och är på G med like a boy - Ciara.
men like a boy ska vi dansa till när Tanzanierna kmr.
de är ett bra tag kvar innan dom kmr, så undra vad jag/vi ska hitta på för dans idag.


(snodd av J)
addi gumman! jag saknar dig sjukt jävlat mkt. jag kan inte be skriva med ord! kom tillbaka, de är är alldeles för tungt! <3


Kommentarer
Postat av: beckman!

Fin blogg du har! :) Kolla gärna in min blogg och kommentera om du har något bra/dåligt att säga om just min blogg och det jag skriver om (:

2009-02-16 @ 21:02:01
URL: http://lbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0