I'm in miami trick!

hallå på er sötnosar! :)
idag är det måndag och faktiskt sista veckan innan sportlovet.
yääy! det ska bli skönt med lov!
man får sova hur länge man vill, vara uppe hur länge man vill och bara umgås med sina favoriter.
för min del så blire nog bara att ta det lugnt och umgås med min älskling och syster.
när jag kom hem från skolan så satte jag igång med pluggandet direkt.
jag har NO-prov nu på onsdag och jag vill ju verkligen göra omprov som jag fick göra på SO.
fick även tillbaka våran matteprov idag och det gick hyffsat bra för mig.
jag fick 15 av 22, så godkänd vart jag.
jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu/senare.
jag ska nog ringa till M och höra vad hon sysslar med.

dagens-outfit ;

armand ; Kappalh och Glitter
kofta ; köpt i Thailand
tuptopptunika ; H&M
jeans ; Ms
skor ; present från moster

ni som läser min blogg varje dag kanske har märkt att jag har slutat blogga på morgonen.
jag vill be jättemkt om ursäkt för det!
men jag sover betydligt längre nu på morgonen och tyvärr gjort de till en vana så jag hinner aldrig blogga på morgonen nu mera.
men jag ska försöka börja blogga på morgonen igen, nu får miss F börja skärpa till sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0