Eagles - Desperado

bonjour! :)
jag hoppas att allt är bra med er!
själv har jag det hyffsat bra. saknar A rätt så sjukt mkt!
- jag saknar dig mer än vad du tror gumman, kan inte beskriva med ord! <3
nu är jag iaf hemma, hade en kort skoldag idag.
älskar torsdagar! fast fredag är ändå favvo dagen.
även vi går nästan till 3, men efter det är det ju helg.
min mamma ska snart åka iväg till Thailand och jag får inte följa.
suck! jag som vill bort från kylan ett tag.
men jag kan ju inte ta ledigt från skolan i en hel månad.
då lär jag missa en hel del! och jag kmr inte orka ta igen allting.
fast jag är tusen på att lärarna hade skickat me mig läxor, men tror ni att man har tid med det? eh, nej!
men iaf, jag är jätteavis på min mamma!
men jag har skrivit en hel lista på vad hon ska handla till mig. tihihihi, de slipper hon inte! ;)
på tal om igår så klippte jag M och hon verkar då jättenöjd!
jag tyckte att de vart bra, inte bara för att de var jag som klippte henne.
fast hon är ju fin i alla lägen! - ingen som dig gumman ;* <3
vi var även med Kristoffer <3, Oscar, Sara och Glenn en stund också.
idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
men en sak är säker, jag ska vara med M.

gårdagens bilder ;
 
                           FÖRE                                                    EFTER
var tvungen att kludda över hennes vackra ansikte, fick annars inte lägga ut bilderna ;(


mat på G! :)

dagens bilder ;

smulpaj på G på HK


gjord av mig, Ester och Jossan


gjord av Sara och Mia


gjord av Sandra, Matilda och Turkan


gjord av Marielle och Emelie

dagens-outfit ;

kofta ; H&M
linne ; Gina
byxa ; mami köpt åt mig


Kommentarer
Postat av: Foki

det är mkt rolig att läsa din blogg när du har mkt bilder :D

2009-02-19 @ 17:54:47
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Cecilia

fan va snygg M blev i håret! :)

2009-02-19 @ 20:21:28
URL: http://maricecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0