du tänker bara på dig själv, du tänker aldrig på ngn annan

hej på er alla!
först och främst så vill jag tala om för er att jag inte är så glad just nu.
- du tänker bara på dig själv, du tänker aldrig på ngn annan.
jag känner en person sjukt väl, jag har levt med person mer än halva mitt liv.
hon är sjukt snäll, rolig, söt, gullig och helt underbar!
men ibland, är hon alldeles för mkt.
hon tänker jämt och ständigt på sig själv och sällan på dom andra. verkar det som iaf, jag vet inte om det är så men som jag ser det på utsidan så verkar det så.
hon är även min bästavän och den jag alltid kan vända mig till.
hon är har fått mina läppar att skratta när jag varit ledsen, fått mina läppar att le när jag varit sur.
jag kan inte beskriva med ord hur underbar hon kan vara.
men ibland så blire som att hon bara tänker på sig själv, säger massa saker utan att tänka på det.
säger saker som kan faktiskt kan såra en väldigt mkt fast även hon kanske var/är ironisk.
allt hon säger får det att låta som att hon är värd de bästa, att hon är prefekt och allt ska bara handla om henne.
fast så är det ju inte, fast man kan faktiskt tro det.
men jag och dom andra som känner henne väldigt väl, vi vet att det inte är så. för vi vet hur hon är, vad hon tkr om och vad hon inte tkr om.

när du (personen det handlar om) läser det här, tänk nu noga efter..

  • jag står dig väldigt nära, men för det så betyder det inte att du kan säga vad som helst till mig och behandla mig hur som helst. jag har känslor, glöm inte bort det!
  • när vi bråkar om klädplagg, skor elr ngt likande så får du oftast den du vill ha. för jag låter dig få din vilja igenom för då är du som gladast, se dig glad gör mig glad. tänker du ens så om mig?
  • när du säger ngt till mig utan att mena ngt illa, det kan kränka mig sjukt jävla mkt! jag kanske inte alltid visa det, men du ska bara veta hur det känns.
  • jag vet att jag kan verka sur och less ibland, men står inte alltid ut med din ; jag, jag, jag attityden.

jag är precis som dig, jag är en människa.
jag har känslor, tänk på det!

btw, min mamma åker ju till Thailand imorgon.
själv ska jag till Kåbdalis med mina babes!
- ha det så bäst i Thailand nu mami! vila ut dig men glöm inte bort att ha kul! <3


that's my mom! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra O

Menaru mig ? :(

2009-03-01 @ 08:32:20
URL: http://lillynell.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du har kännt foki halva ditt liv?

2009-03-01 @ 22:42:42
Postat av: Fw

Sv: jag har känt foki hela mitt liv.

men bott med henne mer än halva mitt liv.

hon bor ju i umeå nu.

2009-03-02 @ 08:23:15
URL: http://ffayis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0