du är den bästa som har hänt mig

hallå på er underbara läsare! :)
hur har eran dag varit? jag hoppas att den har varit bra.
min dag har varit ganska bra.
förutom att jag hade sjukt ont i fötterna när vi i min klass hade ispass.
men nu har det onda gått över så jag mår bra igen. tihihi (a)
jag orkade faktiskt inte gå upp till skolan från isladan så jag ringde till papi och frågade efter skjuts och självklart kom han och hämtade upp mig och mina vänner.
när jag kom hem så satte jag igång med matlagningen.
jag lagade fiskpinnar och pommesfrites som vart ganska lyckad.
fast fiskpinnarna vart rätt så fula, men papi uppskattade iaf maten som han fick.
jag serverade även efterrätt, rulltårta och glass.
jag vet inte vad de var med mig idag, hade bara värsta kock-känslan.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0