come on

hi, how u doing? ;) tihihi
som ni kanske ser så slängde jag aldrig in ngt inlägg imorse.
min kära syster är ju här som sagt och då har jag liksom inte tid med att blogga, känns det som iaf.
jag vill ju ge henne så mkt av min tid som möjligt eftersom hon inte är här varje helg.
men jag ska iaf försöka hinna med båda av sakerna.
jag tänkte bara slänga in ett liten inlägg innan jag trallar mig till M.
den här torsdag har varit som alla andra torsdagar.

  • vakna upp nästan före tuppen
  • fixar mig
  • drar till skolan
  • efter 3lektioner(udda veckor) 4lektioner(jämna veckor) slutar jag.
  • umgås med favvobabes elr hem och ta det lugnt.
så brukar mina torsdagar se ut.


jag har faktiskt hunnit göra en ny design åt S, kika in vet jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0