svar på tal

Cajsa ♥ om BFF's night:
Din favoritfärg?
Svar: svårt att välja, jag tkr om dom flesta färgerna.

mig om BFF's night:
hur lång är foki?
Svar: jadu, de var en svår fråga!
jag vet inte exakt hur lång hon är, men hon är lite kortare än mig.

victoria om BFF's night:
hej,jag läser både din och fokis blogg och båda är superbra!Jag undrar om ni har några andra syskon och vad din mamma och vad din pappa heter,blir glad om du svarar:-)
Svar: Tack! det värmer jättemkt. :)
jo, vi har en storebror som heter Fredrik, och han är 27år.
Min mamma heter Ead och min pappa heter Erling.

Hilda om BFF's night:
Hur ofta läser du din syrras blogg (foki)?
Svar: jag kikar in flera gnr per dag.

Julia om BFF's night:
Funderar du på att gå i Fokis spår och göra lite videobloggar nån gång? :)
Vart vill du bo när du blir stor? :)
Använder du ofta högklackat eller är du mer en ballerina-tjej? ;)
Svar: ja :) jag tror att jag kmr göra videoblogg någon gång, när jag känner för det.
jag vill flytta till LA så fort som möjligt!
det är min hösta dröm.
Jag använder högklackat ibland, men jag är mer ballerina-tjej ;)

Melissa om BFF's night:
Vill du flytta från Jmk isf vart? :)
Svar: ja, jag vill flytta från Jmk.
jag vill flytta från Sverige till USA.
fast det är ju lite omöjligt just nu, så efter 9an så blir det nog Piteå elr Umeå. :)

Elli om BFF's night:
vad tycker du om:
skvallerbloggar?
Kissie?
Dessie?
Paow?
Foki ( altså nt personligen )
Blondinbella?
Kenza ?

Kram från Elli :D
Svar: Skallerbloggar - inga kommentarer
Kissies - det känns lite patetiskt att läsa hennes blogg ibland, eftersom att hon tror att hon är the one & the only.
Dessie - Kissies wannabe, "I'm the one & the only" jag stör mig på sånt.
Paow - är en aning bättre än Kissies och Dessie.
Foki - älskar henne, hon skriver inte bara om sig själv. vilket känns bra ibland.
Blondinbella - läser inte hennes blogg så ofta.
Kenza - tkr om hennes blogg. jag blir så avis när hon får åka på alla MTV konserter!

Anonym om BFF's night:
Ungefär hur många läsare har du varje dag? :)
Svar: 150-300, driver ingen stor blogg.

Anonym om BFF's night:
Tkr du det e bra att vara lång? För jag är 167 och 13 år o ja vill verkligen sluta växa. jag e asiat btw ;)
Svar: nejdå! :) jag tkr att 160-175 är normal längd för tjejer.

nadja luong om BFF's night:
vilka resmål e ditt allra favorit??
Hur lång är du?
vad vill du jobba med i framtiden?
Svar: LA!
jag är 159 elr 160 skulle jag tro. :)
jag vill jobba med mode och musik i framtiden och helst i LA, drömmen alltså! ;)


Kommentarer
Postat av: victoria

Hej, tack för att du svarade det var väldigt snällt!!!

2009-08-13 @ 11:39:00
Postat av: madde

Har du och foki samma föräldrar?,alltså är du född i thailand?:)

2009-08-14 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0