solen steker på som attans!

guuuuuuuuud va solen steker på!
jag gillar värme, men nu är det äckligt varmt!
jag hlr på döööö! omg..

Marielle sov med mig inatt.
vi såg på en film, I taket lyser stjärnorna.
Grymt bra film! (jag vet, vi är lite efter).
Idag så har jag bara tagit de lugnt med Ida.
Vi har tagit oss en glass och gått runt här i Jmk.
Det var super trevlig!
Nu så ska jag gå ut i äckel värme och ta en promenad med min vovve.
Vi har 2 hundar om ni ville veta.
En hane och en hona.
självklart är honan min hund och hon är i löpen just nu så hanen är ganska så kåt i henne.
han har försökt att sätta på min hund ett antal bra gånger, och ohja.. arg vart jag!



min sötnos!


sötis! <3



Kommentarer
Postat av: amanda

I Taket Lyser Stjärnorna är jätte bra ! :D

2009-08-06 @ 18:12:45
URL: http://alornothing.blogg.se/
Postat av: Ricku

Hmm. Wilma + djupsnö. ^^



Nää skoja bara. ;D haha

2009-08-06 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0