sister's night

Godkväll alla snyggingar! :)
just nu så sitter jag hos sis.
Eller, Rickys föräldrar rättare sagt.
min käraste syster ska hjälpa mig med min bloggdesign.
Thank you sis! <3
Anne, jag har inga pengar på min mobil och jag är inte hemma så jag kan inte ringa dig! hoppas att du inte blir arg. älskar dig <3
Sabina, jag ringer dig imorgon! älskar dig/er. <3
Marielle, jag hoppas att du läst smset jag skickade. love you sweety. <3
nu ikv så blir det bara att umgås med Foki och fundera över bloggdesignen.
Jag önskar er alla en trevlig kväll/natt! :)


Chris Daughtry - Over you



Kommentarer
Postat av: Hilda

bloggdesignen är ju supersnygg nu :)

2009-08-15 @ 08:14:25
URL: http://hildahereiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0