mogentjej9451!

FS om BFF's night:
sv: Äh tyst ;) jag o foki har snackar ut du behöver nte lägga dig i mer saker det är min blogg jag skriver det jag vill! Om du har problem med det så får du väl ha deet lr läs inte !

Svar:
jag säger vad jag vill och gör vad jag vill, de är mitt liv. men om jag skulle hitta på en falsk rykte om dig, hade du tyckt om de? jag menar.. om du inte vet nå å bara hört de, vf ens orka skriver ett inlägg om de? de är så omoget! hur gammal är du? 9? du och Foki kanske har löst ut de, men jag accepterar inte att du skriver saker om min syster! och jag läser inte din jävla dåliga blogg! jag läste bara om den här inlägget för min kompis berättade för mig och länkade så självklart läste jag den här inlägget. jag är inte intresserad av din bullshit snacka om kissies, kenza elr blondinbella.. tänk på en sak, dom är lika mkt människor som du! du tkr att dom snackar skit? vafan gör inte du då?!


då kmr min fråga..
hur orkar du sitta och googla om Kissies, Kenza, Blondinbella osv.
är det ditt liv eller?
tror du att vi är intresserade av bullshit?
när du skriver massa saker och du vet knappt om va du skriver om!
jag blir bara så arg på folk som hittar på massa rykten och lögner!
hade du inte skrivit nå om min syster hade jag inte brytt mig, men nu gjorde du de av någon anledning?.
och det värsta var att de är bullshit! bullshit!


Kommentarer
Postat av: FS

Ja vet du =)!

Jag tror det eftersom jag har runt 4000-5000 varje dag alltså läsare du behöver nte läsa =)



men jag lämnar dig o din blogg ;)

Orkar nte slösa min tid på dig jag har ett liv jo skriver kanske 2-3 inlägg om dagen ingen vet ju vad som händer i mitt liv ;)

2009-08-11 @ 22:13:20
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: FS

sv: Hade inte brytt mig och nej folks vardag är tråkigt att läsa om =)

2009-08-11 @ 22:18:43
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÄRLIGT FAY! och den anonyma jäveln är cp!

hon vågar inte ens nämna sitt namn. så hon kan ta sig där bak! ;)

2009-08-12 @ 09:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0