Kärleken kmr och kärleken går..

Jag ville bara säga att jag inte ångrade något med dig, allt med dig var så underbart.
Jag älskade varje stund med dig, önskade att det alltid kunde vara så.
För mig är du allt! du är mitt hjärta, mitt liv och mitt allt.
Aldrig har jag älskat någon som jag älskat dig.
Du har något som ingen annan har, kanske inte alla som kan se de.. men de kan jag.
Du har något som jag fastnat förr.
För mig är du inte vilken kille som helst.
Det kändes som att du var den rätta, den enda för mig, den som bär nyckeln till mitt hjärta.
Vilket du kanske var, för stunden.. det kanske inte är menat att de ska vara du och jag.
Spelar ingen roll om världen skulle gå under elr bli helt fucked up, du kmr alltid finnas kvar i mitt hjärta.
Du har ett speciellt plats i mitt hjärta, där ingen kan komma åt.
Jag har lärt mig mkt av de vi haft.
Under 6månaderna med dig så har jag skrattat, gråtit och varit den lyckligaste människan på jorden.
Jag tror att ingen vet hur jävla underbar du kan vara.
Att känna dina armar runt om mig är det bästa jag vet.
Jag kände mig så trygg.
Den känslan jag får när du hlr om mig vill jag uppleva om och om igen. tusenmiljader gnr, om inte fler! jag skulle aldrig lessna.
Du kanske inte anar hur mkt jag uppskattade varje gulliga ord, meningar du sagt/skrivit till mig.
Dom orden/meningarna kmr alltid finnas kvar.
Den känslan jag har för dig är obeskrivligt.
Jag älskar dig så mkt så att jag hatar att jag älskar dig.
Jag känner även lättnaden men ändå saknaden, jag mår bra men ändå lite dålig.
Jag känner så mkt just nu..
Men om du mår bra och känner att du har valt och gjort rätt så är jag glad. :)
Men glöm inte bort, du är den bästa som har hänt mig. <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du lägga in en bild på dig och din gamla pojkvän ? :)

2009-09-08 @ 22:20:00
URL: http://idaslya.blogg.se/
Postat av: Anonym

sådär kände jag för mitt ex i 2.5 år efter det tog slut. har äntligen kommit över han iallafall.. haha, vill inte skrämma dig, men allt sånt skit tar ju tid.

2009-09-09 @ 12:04:36
Postat av: ♥ Hannakorven

aw :'/

min pojkvön gjorde slut för...

...typ tre veckor sen nu.

känner precis som du skrev!

jättefin skrivet!



Hoppas att det känns bra för dig med allt ♥

2009-09-09 @ 14:31:28
URL: http://hannakorven.blogg.se/
Postat av: ♥ Hannakorven

pojkvän*

2009-09-09 @ 14:31:59
URL: http://hannakorven.blogg.se/
Postat av: farah ♥

så jävla fint skrivet:)

2009-09-09 @ 18:06:12
URL: http://farahcabdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0