"I don't know why, I can't keep my eyes off of you"

Nu är frivalsveckan igång och jag har valt dans så det innbär att jag kommer dansa hela långan veckan ut.
På fredag så ska det redovisas så då kmr jag kanske att dansa.
Jag har fått hemläxa idag.
Jag ska tydligen ta reda om danspersonlighet och modern dans.
Jag valde modern dans eftersom att jag har tänkt att börja dansa modern dans.
Har jag då tänkt iaf, jag ska ju söka in på dansskola.
Om inte estet inriktad dans/sång.
aja, vi lär ju se.
Men jag tänker iallafall satsa hel hjärtat på modern dans.
Hoppas bara att de hlr i längden. :)

 


Kommentarer
Postat av: vickan

hej har en liten fråga.Kan du göra ett videoinlägg någon gång??

2009-09-01 @ 17:35:21
Postat av: Sanna

Bra musiksmak! jag lyssnar oxå på lifehouse:)



Fin blogg btw! :)

2009-09-08 @ 18:30:07
URL: http://sannaniemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0