hos min älskade baby!

hemma hos min älskaste baby dunkar Chirs Brown!
Glömmer aldrig 29januari!
gash, det kändes som jag drömde.
men iallafall, imorn är det fredag och då är det marknad!
taggad är jag! hihihi ;)
Fast jag ska jobba på lördag, 2gånger!
och även på söndag.
Nu ska jag berätta en sak för er mina söta läsare..
Jag ska nämligen åka till Tanzania nästa år!
hihihi, det ska bli så spännande!
längtar som ett tok!
och inte bara de.. det blir att åka till Paris också!
säkert till Thailand me, hahaha.
gash.. va jag längtar! :)


min älskling! :) <3



Kommentarer
Postat av: Kaja

Åh vad härligt med Tanzania! Ska du på sol-semester eller? Thailand är ju kanske ännu härligare, och Paris inte dåligt det heller :D haha

2009-08-27 @ 19:38:42
Postat av: ιиєsιтα ♥

Fin blogg

2009-08-30 @ 11:00:57
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: DINAH -

Hellu :) jag är typ CB's största fan, haha döör och döödar för hnm, var också på konsärten i hovet, men det var nte 29 januari ? det var väl 23 januari ? :)

puuuuuuus

2009-09-09 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0