hit the floor

Anonym om BIG ALI:
ä vadå: "ja. annars hade jag väl inte älskat honom?" klar du hade kunnat. Jag älskar mina vänner? Och en del av dem är killar?

Svar:
Sant. men att älska sina vänner och älska någon på andra sättet, de är inte samma sak.


yäääy! internet funkar nu igen!
Det blev en tidig morgon för mig.
Jag fick kliva upp strax innan 9 och tog en promenix med vovvarna.
Pappa är i Luleå just nu, han har skjutsat Foki och Richard till flygplatsen.
Hon ska ju till Sthlm nu åså och bli borta i 2dagar?.
Sen lär hon inte komma till Jmk på ett bra tag! :(
Men jag och Marielle har funderat på att åka till Umeå under höstlovet.
Skolan börjar ju trots allt snart.
usch, jag mår bara dåligt av att tänka på det.

Marielle, visst är min kamera hos dig? ;o

Kommentarer
Postat av: Ida

usch ja, längtar inte heller till skolan! :0

2009-08-11 @ 15:13:33
URL: http://knasida.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men jag som läsare kunde ju inte veta på vilket sätt du älskade honom på , ellllleeerrhur`? :)

2009-08-11 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0