you're the missing piece i need

för en gång skull så stängde vi i tid!
elr, i tid och i tid men några minuter över 20.
men vi bruka alltid få stänga 1 timme efter och då är jag gode less!
men idag så kom jag hem en aning tidigare än vad jag brukar och det vart att sticka till M direkt.
nu är jag hemma och trött.
ska nog dra mig till prinssesslandet snart och drömma om min prins.
- utan dig så faller allting isär, jag fattar inte själv hur jag ska klara av de här.


mina pärlor!




lunchen, gjord av mig! (;

dagens-outfit ;



Kommentarer
Postat av: Foki

amen snälla får jag köpa dina ray ban för 5000 kr då? :O:O:O::OO:O

2009-04-08 @ 17:58:18
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: klara

är du inte tsm med K ?

2009-04-08 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0