when you left i lost a part of me

bonjour amies! :)
jag skulle ha varit ledig idag också men de blev inte så.
Foki ville att jag skulle följa me och hålla henne sällskap och ja, hennes hundögon kan man ju inte motstå.
just nu sitter jag här och gör absolut ingenting.
vill hem, hahahahaha!
jag färgade mitt hår igår och det vart inte så lyckad.
allt är fucked up för mig!
vad äre som pågår? ;o


mitt nya hårfärg, lite orange åså men börjar faktiskt gilla de ;)
fast igår däremot, hahaha! jag började nästan gråta.


sis och jag försökte ha lite kul, hehe


Kommentarer
Postat av: Alexandra

det blev bra snygging:D

2009-04-11 @ 20:51:51
URL: http://alexxandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: mw

det blev ju fint ? :O :D <3

2009-04-13 @ 19:50:39
Postat av: Anonym

din syrra och du... samma hårfärg? SNYGGT >|

2009-04-16 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0