the game is on

hola amigos! :)
åh, imorgon har jag franska prov och jag kan typ ingenting!
jag sitter just nu i vardagsrummet och glor på TV.
såg just klart Room Raiders och snart börjar The Hills.
jag hade tänkt att plugga lite franska, men det får vänta. (;
jag och M satt och väntade på bussen i över 1 timme.
när bussen väl kom så kmr Sara & company förbi och frågade om vi ville ha skjuts hem. tack gumman för att du tänker på våran 5kronan! ;) <3
hela min familj är i Vlm nu så jag är hemma själv.
mamma ska ju öppna sin restaurang imorgon hade hon tänkt.
då blire Vlm efter skolan med M.


miss F i vinterkroppen, saknar sommarkroppen! ;)


plugg!


Room Raiders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0