so yesterday!


Jordin Sparks - Tattoo

jag som skulle vara ledig imorgon men icke.
min kära syster skulle komma hem till Jmk ikv men det vart ändrade planer.
hon kommer först imorgon kväll.
så det blir att vara i Vlm imorgon också.
men på fredag har jag iaf tänkt att åka i backen i Vlm.
på lördag så blir det att åka till Luleå och shoppa!
funderar även på att ta hål i naveln. (om jag inte ballar ur! hihi ;)
jag funderar även på att färga mitt hår nästa vecka, elr veckan som kmr.
jag orkar inte vänta tills all snö är borta, det känns som en evighet dit.
- I have to move on and leave you behind
I can’t waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I’ve done
Live every second like it was my last one
Don’t look back got a new direction
I loved you once, needed protection
You’re still a part of everything I do
You’re on my heart just like a tattoo

Kommentarer
Postat av: Sandra O

Jag ska fan va me när du gör hål i naveln ;D

2009-04-09 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0