Loyd ft. Ashanti - South side


Loyd ft. Ashanti - South side

åh, nu har jag hackat upp mig på South side låten.
den är säkert jättegammal men jag har då iaf inte hört den och nu är jag helt förälskad i den!
min dag har bestått av skolan och lite fikande på City med M.
just nu sitter jag och nöter låten som en riktigt nörd!
funderar även på vad jag ska ta på mig imorgon.
ska snart slå igång TV och glo lite grann.
jag kikade nyss in i min mammas gaderob and guess what? jag hittade massa jeansjackor!
urgulliga, så jag har testat massa och de gick rätt igenom hjärtat.
jag är såld!

ngt jag verkligen rekommenderar!


Kommentarer
Postat av: Isabella johansson

jag håller med! man fastnar för den låten!

2009-09-09 @ 18:00:55
URL: http://bellajohanzzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0