Lov

godmorgon sunshines! :)
nu sitter jag i restaurangen "igen", hehe.
vi öppnar inte förän kl 12 men vi måste ju förbreda lite grann.
jag är ganska så rastlös just nu och trött också!
klev faktiskt upp kl 8. (tkr synd om mig själv ;)
min dag kmr nog bara bestå av att vara här i Vlm.
men jag funderar på att ta bussen hem.
vet inte om jag riktigt orkar vara här hela kvällen, men jag ser ju.
men jag ska ändå inte klaga, vi har ju påsklov!
elr, den börjar ju på måndag men whatever? ;)


en morgonpigg tjej! elr så inte..


men glad är hon alltid! ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nog är du söt du:)

2009-04-04 @ 14:36:40
URL: http://alexandddras.blogg.se/
Postat av: keda

din mamma lagar jätte god mat var och åt där i fredags :) lycka till !

2009-04-04 @ 20:35:17
Postat av: Sandra O

Fake smile ;D Saknar dej <3

2009-04-05 @ 20:15:33
URL: http://lillynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0