i'm so over it!

ja, vilken kväll.
utedass-gänget, hur många gnr gick vi runt Jmk egentligen?
jag minns inte hur många gnr vi gick upp och ner, de enda jag känner just nu är kylan.
även jag är inomhus och ligger under täcket så fryser jag som ett as.
jag är sjukt trött och hlr typ på somna.
vi hade ju fotbollsträning idag och på torsdagar har vi fys nästan hela träningen.
vi fick springa/jogga från fotbollsplanen till Gärdan och från Gärdan till fotbollsplanen.
vi sprang ungefär 3km sammanlagt, kanske lite mer än 3km.
så ohja, jag är helt slut!



jag är duktig på grilla korvar !


maat ;b


snyggingarna ;*


marrää och errää, forever young (;


utedass-gänget slöar på parkbäänk (y)


stekarn !

Kommentarer
Postat av: Klara

vi sprang ju typ 4 km ;p .



kram/K*

2009-05-02 @ 09:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0