i wish..

godkväll alla underbara snyggingar! :)
nu är jag hemma, elr jag kom hem för ett tag sen.
jag sitter och kollar på MTV och det är faktiskt inte ngt intressant.
det brukar alltid vara ngt bra, men tyvärr inte ikv.
jag funderar på att göra kväll snart elr slå igång en film.
snart börjar skolan igen "suck!".
kan inte sommarlovet komma snart?!
i miss u summer!
på tal om sommar (sommarlov) så har jag faktiskt hittat den "rätta" klänningen för mig till skolavslutning!
gash, jag är helt förälskad i den!
den är så sjukt söt! men jag ska inte avslöja elr visa hur den ser ut.
ni mina kära amies ska få vänta och se.
tihihi, jag lovar.. ni kmr älska den! (hoppas jag ;)




i miss u thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0