vilken väg du än väljer att ta, så kmr jag alltid att finnas kvar


- grabben som har ett hjärta av guld.

vad vore världen utan dig? vad vore mitt liv utan dig? jo, kass!
du är klart oslagbar! du lyssnar på mig när jag behöver prata, du är den som alltid kan få mig på glatt humör.
jag vet, vi träffar inte varje dag men det känns ändå som att jag har känt dig sjukt länge.
jag brukar ha svårt för att öppna mig för folk, men du är ett undantag.
du är ljuset när det mörknar till, man kan alltid vända sig till dig.
- vilken väg du än väljer att ta, så kmr jag alltid att finnas kvar.
du har ett stort plats i mitt hjärta och betyder grymt mkt för mig, aldrig ska jag sluta älska dig.
Best Friends Forever ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0