vi komma, vi komma

idag har det varit en helt toppen skoldag! slappt och chill.
skoldagen började med att alla skulle till kyrkan och kolla på Luciatåget som 9orna höll, och det var otroligt sjukt vackert. blev lite rörd och fick faktiskt tårar i ögonen.
efter Lucian vart det vanliga lektioner. men vi har faktiskt inte jobbat ngt alls under SO, vi har bara pysslat och surrat. riktigt slappt SO-lektioner, dom bästa hittills.
planer för ikv är att umgås med massa folk och ha kul.

btw, vi hade bandytuneringen i onsdags och jag ville bara säga att det gick superbra för min klass. vi kom faktiskt 2a så riktigt stolt är jag.


jag vet, kassa bilder. men min mobil-kamera är kass.


Kommentarer
Postat av: Foki

Vem blev lucia?

2008-12-12 @ 20:48:28
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0